selamat datang




         Selamat datang ke blog eilahamli.blogspot.com

Terima kasih kerana mengunjungi blog saya. Jika anda mencari sebarang maklumat tentang penyakit dan penawarnya, maklumat kesihatan dan produk yang bersesuaian dan rawatan alternatif, anda boleh dapatkan di sini. Selain berkongsi maklumat kesihatan dan penyakit, saya juga ingin berkongsi pengalaman sendiri dan  rakan pengguna yang lain yang telah menggunakan produk Dr Azimuth Formula keluaran syarikat Dr Azimuth Global Network dan produk Auralife keluaran syarikat ZZ Auralife Marketing.  Produk keluaran Bumipetera ini dihasilkan daripada bahan semula jadi dan pemakanan sunnah dan  proses penghasilannya juga mengikut sunnah. Saya sekelurga telah menggunakan produk DR AZIMUTH FORMULA keluaran DR AZIMUTH GLOBAL NETWORK semenjak tahun 2006 dan produk AURALIFE keluaran ZZ AURALIFE MARKETING semenjak tahun 2010. Alhamdulillah, dengan izin dan belas ihsan Allah, banyak masalah kesihatan saya sekeluarga telah pulih termasuk gangguan mistik.
.  
Jika anda masih tercari-cari produk kesihatan/makanan untuk masalah kesihatan/penyakit anda yang belum menampakkan perubahan, saya dengan jujurnya menyarankan anda mencuba produk DR AZIMUTH FORMULA atau AURALIFE atau KOMBINASI KEDUA-DUANYA. Masing-masing ada kelebihan dan kekuatan tersendiri. Anda tidak perlu bimbang kerana produk DR AZIMUTH FORMULA dan AURALIFE telah diluluskan dan disahkan selamat untuk digunakan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dan mendapat SIJIL PENGESAHAN HALAL JAKIM.
.
Untuk membaca cerita lanjut tentang pengalaman menggunakan produk kedua-dua produk ini, anda boleh membacanya dalam laman TESTIMONI PRODUK.  Maklumat tentang pengasas dan syarikat boleh dibaca dalam laman INFO SYARIKAT.  Untuk mengetahui tentang produk, cara penggunaannya, pakej dan keahlian (bagi yang berminat), anda boleh merujuk laman PRODUK DR AZIMUTH DAN PRODUK AURALIFE.  Pesanan produk boleh dibuat melalui  laman BELIAN PRODUK. Maklumat tentang kesihatan dan penyakit, sila baca di laman INFO KESIHATAN.

Apa jua penyakit, ada penawarnya kecuali mati dan tua. Sama ada kita sedar atau tidak, Allah menjadikan penawar itu ada di sekeliling kita. Kadang-kadang  kita rasa mustahil penyakit/masalah kesihatan yang Allah uji kepada kita, boleh sembuh. Allah Maha Berkuasa untuk menjadikan apa-apa sahaja menurut kehendak-Nya.  Mungkin anda tidak percaya penyakit DOWN SYNDOROME ada penawar. Anugerah itu telah diberikan kepada AURALIFE.  Bacalah dalam testimoni produk AURALIFE. Tidak kiralah produk Dr Azimuth mahu pun Auralife, kedua-duanya ada kelebihan dan kekuatan sendiri. Anda boleh mencuba produk Dr Azimuth ataupun Auralife ataupun kombinasi kedua-duanya. Insya-Allah, masalah kesihatan/penyakit anda dapat diatasi. 

Jika anda ingin berkongsi cerita, testimoni atau  komentar, anda sangat dialu-alukan. Mudah-mudahan blog ini ada manfaatnya buat anda yang mencari jalan penyelesaian masalah kesihatan secara holistic/islamik melalui produk makan dan kesihatan  yang HALALAN TOYYIBAN.

Sekian, terima kasih

EILA HAMLI
01128931787
eilahamli.blogspot.com

No comments: