RAHSIA LANGSING, ANGGUN DAN SIHAT DENGAN FORMULA DR AZIMUTH


LANGSING, ANGGUN  DAN SIHAT DENGAN FORMULA DR AZIMUTH

Setelah anda mengetahui cara pengambilan  makanan yang betul dengan menggunakan kaedah Indeks Glysemik dan pengambilan kalori harian, insya-Allah anda akan langsing dengan cara selamat dan sihat. Anda boleh menurunkan berat badan 2 kg hingga 3 kg sebulan menggunakan FORMULA DR AZIMUTH.
Kaedah ini merangkumi 4 produk utama: COLONKLEEN, GAMATMAXX, TEH L'SING dan LEANMAXX DIET MEAL REPLACEMENT. Anda juga boleh ambil tambahan KOPI L'SING jika anda pengggemar KOPI.

Kenapa perlu 4 produk ini?
COLONKLEEN: mengandungi serat organik larut dan tidak larut, barli, aloe vera, alfalfa, basil gandum. L-Asidofilis, L-Bugarius,S-Thermophilus, B-Bifidum (4 bakteria baik), spirulina, enzim nanas,  enzim betik, bran oat, bran gandum, ektrak serbuk sayuran dan fruktosa (campuran enzim buah-buahan, phytonutrien daripada lebih 30 jenis sayur dan pati buah).



ColonKleen berupaya membuang toksin dan logam berat dalam tubuh kerana mengandungi ramuan yang kaya dengan serta dan bekateria baik. Juga dapat mengurangkan pengambilan makanan pada waktu sarapan pagi kerana serat memberi rasa kenyang selama 2 jam hingga 4 jam. Dengan ini pengambilan makanan pada waktu pagi dapat dikurangkan dan  penurunan berat badan juga dapat dikurangkan secara berperingkat-peringkat.

Cara pengambilan ColonKleen: minum 2 gelas air masak biasa/air suam (seeolok-eloknya air hidup).  pada waktu pagi, selepas bangun tidur. Selang 10 minit, bancuh 1/2 sudu besar ColonKleen dalam segelas air bersuhu bilik. Elakkan panas. Minum terus diikuti dengan segelas air masak/suam.  Selepas 10/15 minit, bolehlah mengambil sarapan.

GAMATMAXX:  Produk GamatMaxx Dr Azimuth Dormula diperkaya dengan ASTAXANTHIN , anti oksida yang sangat baik dan berkesan untuk kesihatan tubuh anda.  Ini disebabkan faktor sinergi antara gamat dengan  mikroalga laut, Haematocuccus Pluvialis yang kedua-duanya berasal dari air.GamatMaxx menggunakan gamat tempatan jenis Golden Sea Cucumber spesis Stichopus Horrens yang banyak digunakan dalam rawatan tradisional. Gamat telah digunakan oleh nenek moyang kita untuk mengubati luka  luka dalaman dan luaran, mengurangkan sakit sendi dan otot, memulihkan sistem penghadaman, merawat buasir, meningkatkan tenaga batin, awet muda  dan kegunaan lain.



Kajian biosaitis menunjukkan  bahawa produk gamat yang ditambah dengan Astaxanthin, chlorela, spirulina dan vitamin boleh menjadi makanan semula jadi untuk meningkatkan kesihatan. Kombinasi bahan ini  mempunyai banyak khasiat, antaranya meningkatkan  sistem imun, membaiki sistem pernafasan, sistem kardiovaskular/jantung, merawat lemah dan lesu badan. GamatMaxx Dr Azimuth merupakan makanan kesihatan semulajadi yang sesuai diambil oleh  kanak-kanak, golongan dewasa da tua. GamatMaxx mengandungi lebih daripada 61 nutrien yang berfungsi secara sinergi untuk meningkatkan tahap kesihatan.

Cara pengambilan GamatMaxx: Ambil 2 sudu makan (30ml) GamatMaxx setiap hari. Boleh diminum terus atau dicampur dengan  segelas air masak(150 ml)  bersuhu bilik/jus, mengikut pilihan. Jangan bancuh dengan air panas/air mendidih.

TEH L'SING: Campuran unik daun teh, misai kucing dan herba pilihan seperti daun senna (cina maki), Habbatus Sauda' dan halia yang dihasilkan dengan menggunakan teknologi terkini.  Minuman ini digunakan secara tradisional  untuk penjagaan badan berterusan bagi memastikan kesihatan badan terpelihara.



Misai Kucing telah digunakan sejak ribuan tahun di Malaysia dan Indonesia, Secara tradisi, ia digunakan untuk merawat sakit sendi, kencing manis, tekanan darah tinggi dan membersihkan sistem dalaman tubuh manusia, gout, batu karang, masalah pundi kencing. Daun senna merangsang laktif, membakar lemak dan mampu menguruskan badan. Selain iitu daun senna boleh menyahtoksid dalam badan dan menjadi tonik untuk membaiki sistem penghadaman.

Cara pengambilan Teh L'sing: Masukkan 1 uncang teh ke dalam water heater dengan sejumlah 1 gelas besar hingga 1liter air.  Panaskan air hingga mendidih dan biarkan selama 10 minit. Mula minum apabila teh mula suam. Boleh simpan dalam termos untuk minuman sepanjang hari,  Minum Teh L'sing dari pukul 10 pagi hingga 5 petang jika minum sedikit-sedikit.

Kombinasi Teh Lsing dan produk makanan Dr Azimuth dapat membantu dalam usaha melangsingkan badan secara optimum. Insya-Allah, dengan cara ini anda dapat mengurangkan badan secara berperingkat-peringkat, sihat dan selamat.

LEANMAXX: Makanan berbentuk serbuk yang boleh digunakan untuk menggantikan pengambilan makan tengah hari  atau malam. LeanMaxx dirumus khas dengan bahan aktif yang padat dengan nutrien. Ia juga mengandungi L-Carnitine, Fumarate dan ekstrak Granicinia Cambogia untuk meningkatkan metabolisme serta menghadamakan lemak dalam badan. Dengam mengambil LeanMaxx, kita akan dapat mengelakkan sajian makanan tengah hari/malam, juga mengurangkan pengambilan kalori dan seterusnya dapat melangsingkan badan dengan cara sihat dan selamat jika diambil berterusan.



Cara pengambilan LeanMaxx:   Bancuh 1 paket LeanMaxx dengan segelas air suam. Kacau dan terus minum. Dengan mengikuti kaedah pengambilan 4 produk Dr Azimuth ini, insya-Allah anda akan dapat melihat kesan pelangsingan dan pengurangan berat badan yang ideal dan selamat.

No comments: