GLUASTACOL: PRODUK TERBAIK ABAD KE-21 HASIL KAJIAN DR AZIMUTH


RAHSIA 30 HARI KULIT GEBU DAN PUTIH!

GluAstaCol merupakan nutrisi yang diformulasikan oleh Dr Azimuth, pakar terulung nutrisi, mengandungi bahan semulajadi dan banyak bahan aktif  lain seperti Vitamin C, Peptide, Chlorella, Spirulina, ekstrak 6 jenis buah beri. Penggunaan Gluastacol secara konsisten dapat meningkatkan kecantikan, kecerahan kulit dn kesihatan secara semulajadi.




Kandungan GluAstaCol: 
L-Glutathione, Astxanthin, Hydrolized Collagen, Olive Hytdroxytyrosol, 6 Jenis Beri, Vitamin C, Peptide, Chlorella, Spirulina dll.

L-Glutathione: Polypeptide  dengan kehebatan antioksida untuk meningkatkan kesihatan di peringkat selular untuk kesan awet muda, ditoksifikasi, memutihkan, menghaluskan dan mengebukan kulit.

Astaxanthin : Ekstrak dari rumpai laut, 6000x lebih kuat daripada Vitamin C, 550x lebih hebat dari Vitamin E & menghindarkan kerosakan sel DNA. Juga dapat mengelakkan kesan penuaan dan penyakit kronik seperti sakit sendi, kanser, kencing manis, sakit jantung dan pelbagai penyakit.

Olive Hydroxytyrosol : Ekstrak buah zaitun yang boleh meningkatkan kecerahan kulit. Wajah hitam dan kusam akan menjadi lebih cerah dan putih dalam masa 30 hari menerusi sintesis sel, melanocytes kulit.

Hydrolized Collagen Peptide Talapia : Mengukuhkan asas kulit dan sendi dan meningkatkan pertumbuhan sel baru untuk kulit, sendi, rambut, tulang dan lain-lain. Kolagen juga akan menegangkan kulit dan menghilangkan kesan penuaan.



KEHEBATAN GLUASTACOL 
Awet muda, kulit  cantik, halus & gebu dan garis halus hilang dalam masa 30 hari 

MANFAAT GLUASTACOL UNTUK ANDA:
* Melebatkan rambut - mengatasi masalah rambut gugur/hampir botak
* Mengatasi masalah sakit sendi, otot & ligamen dan Osteoporosis  
* Meningkatkan kecergasan tubuh dan minda
* Menghindari penyakit kronik seperti kencing manis, jantung dan lain-lain.

Pengambilan Gluastacol secara berterusan juga terbukti mampu mengatasi/merawat masalah kulit melecur, jeragat, jerawat, kelemumur kronik, alahan kulit dan penurunan berat badan. 


Cara Pengambilan : 

- Satu sudu GluAstaCol dicampur dgn 100ml - 150ml air sejuk. Goncangkan!
- Ambil 2 kali sehari, waktu PAGI (30 minit SEBELUM MAKAN) dan MALAM  sebelum tidur. (Sudu dan Shaker disertakan sekali)

Buih yang terhasil, boleh disapu pada muka - buat mask, bagus untuk tegangkan kulit, boleh hilangkan jerawat dan bintil kolestrol bawah mata.

Rasanya sedap - masam manis gitu (rasa buah beri - bagus untuk mata), Astaxanthin (anti oksida terbaik - juga bagus untuk merawat masalah saraf).


RM 198 (WM),  RM 205 (EM)
Berat: 600 gm

No comments: