PANAS PANAS PRODUCT BARU 2014 MINYAK MIRA ARGAN


Minyak Mira-Argan:
Teknologi Dr Azimuth 10 kali lebih hebat daripada Stem-cell epal.

Minyak Mira-Argan Dr.Azimuth (M-Argan) mengandungi bahan-bahan aktif yang sangat baik untuk kulit serta kaya dengan vitamin E dan anti oksida yang dapat mengawal radikal bebas dan menjadikan kulit lembab dan bebas cela. Poduk yang mengandungi Argan, Astaxa Stem Cell, Shea Butter, Tocomin dan Minyak Kelapa Dara.

===============
Kebaikan
===============

1. Mengandungi Omega 6 dan asid linoleic yang dapat membantu melambatkan proses penuaan.

2. Mengandungi anti oksida yang sangat tinggi yang dapat melawan radikal bebas penyebab kepada jeragat dan cela pada wajah.

3. Mengandungi Astaxa Stem Cell yang lebih berkesan daripada mana-mana stem cell lain yang dapat menegekalkan keremajaan kulit.

4. Membantu melembab dan mempercepatkan proses pemulihan wajah daripada kesan penggunaan produk kimia.

5. Membantu mengatasi masalah kulit seperti ekzema, proriasis, jeragat dan sebagainya.

Dicaj menggunakan teknologi QBRE yang pertama di dunia untuk memecahkan molekul kepada nano partikel supaya minyak Mira-Argan dapat menyerap dengan lebih berkesan ke dalam kulit dengan pantas untuk memperbaiki dan memulihara sel-sel kulit.

Minyak Mira-Argan Dr Azimuth adalah paling mujarab untuk semua masalah kulit seperti jeragat, jerawat, awet muda dan semua masalah kulit di seluruh badan. Ia 100 kali lebih hebat daripada mana-mana produk lain di dunia.

No comments: